Sider

tirsdag 14. august 2012

En syk kropp..

Nå har det gått 5-6 uker siden jeg begynte på klorofyll, og det har gått i ett siden dag en. Hva jeg tenkte med, det er jeg ikke helt sikker på. Det sier seg selv at kroppen er veldig svak etter så mange måneder på sofaen. Forrige gang jeg ble bedre gikk det så gradvis, at jeg fikk trent meg opp litt underveis. Kroppen ble sterkere sakte men sikkert, jeg presset meg ingenting. Men denne gangen da jeg ble "frisk" så godt som over natta, var ikke kroppen forberedt på det, og selv om jeg ikke har merket det, har jeg presset meg. Jeg har gjort noe hver dag, og det har vært så utrolig gøy. Jeg har faktisk oppført meg som om jeg skulle vært frisk. Men det er jeg jo ikke, jeg har en syk kropp. De siste ukene har jeg slitt med en forkjølelse som ikke vil gi seg. I begynnelsen merket jeg nesten ikke  noe til den. Hva er vel en forkjølelse i forhold til ME? Ingenting slår ME-sliten, så jeg holdt det likevel gående. Selv om kroppen kanskje prøvde å si at nå var det på tide å roe seg litt. Jeg har merket det veldig i det siste at kroppen min ikke er helt fornøyd, men jeg har ikke klart å begrense meg.
Jeg trodde forkjølelsen var over forrige helg, derfor gikk jeg likegodt på festival. Fredag og lørdag. Da sa kroppen min stopp da, etter å ha gjort altfor mye og spist altfor lite hadde jeg ingenting mer igjen å hente. Forrige mandag kom forkjølelsen igjen med et smell, og nå kjenner jeg den veldig for å si det sånn. Selvfølgelig tenker jeg ME med en gang. Men etter å ha vært syk i 2-3 uker, med feber å bihulebetennelse er det vel kanskje ikke så rart jeg er sliten? Det får vel være grenser for hva klorofyllet skal klare å ta. Og det innlegget om klorofyll, kommer det altså. Men nå vil jeg først se om formen min snur igjen når forkjølelsen går over, eller om det rett og slett er ME'en som har innhentet meg igjen. Det har jeg vært forberedt på, så hvis det er det skal det nok gå bra. :) Jeg har jo hatt tidenes sommer, og den kan jeg leve på leeeenge.


Hege har jo vært hjemme i sommer! Juhuu :) Men nå reiser hun snart til Island igjen, så jeg håper formen blir bedre snart så jeg kan få vært masse med henne i løpet av de siste to ukene hennes her. På det øverste bilde ser dere Bente Lill & Hege, verdens beste jenter.
Hva skulle jeg gjort uten dere to?  ♥

Og sånn til slutt vil jeg fortelle at jeg har klipt meg kort! For første gang siden vi var bittesmå har Bente Lill lenger hår enn meg, noe hun synes er veldig stas. Se her :


Det var alt for denne gang, så skal jeg prøve å ikke la det gå en måned til neste innlegg.. ;)



6 kommentarer:

  1. Satser på det er bare forkjølelsen denne gangen som sliter deg ut :)Det er så gøy at du har orket å vært med på alt du har hatt lyst til i sommer :D Gleder meg masse til å nyte de siste ukene hjemme med deg!! <3

    SvarSlett
  2. Satser også på at formen er fin når forkjølelsen er over!! :)) og jeg har STORkost meg i sommer, sammen med deg! Du er god du <3

    SvarSlett
  3. Æ så glad for at du he hatt ein så bra sommer!!:) Du va knallfin på håret! God bedring, søta! <3

    SvarSlett