Sider

onsdag 19. oktober 2011

Norsk gjennombrudd kan løse ME-gåten..

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/helse/fakta-om-mestudien-som-gir-haap-til-millioner-av-mennesker-3519496.html

Jeg har ikke konsentrasjon til å skrive noe om hva jeg mener om dette ikveld, men jeg måtte bare legge ut denne linken her. Tenk om det faktisk stemmer at vi med ME kan bli friske av kreftmedisin? Rart å tenke på, men tenk så deilig hvis noen endelig har klart å løse ME-gåten! Jeg tørr ikke håpe for mye enda, men det blir spennende å se hva som skjer videre.

5 kommentarer:

  1. Så spennende! krysser fingrene for at dette er noe som kan gjøre dere bedre. <3

    SvarSlett
  2. Ja, nå blir det spennende framover:) Jeg ble så glad da jeg så det på TV2 i går kveld, så jeg håper virkelig det er sant. Krysser fingrene jeg også:)
    Kleeeeeeeeemmmmmm:))

    SvarSlett
  3. Åy, Så bra da! Håper virkelig at det stemmer, det fortjener du! <3

    SvarSlett
  4. Det virker veldig lovende! Krysser fingrene.

    SvarSlett
  5. Det hadde jo vært supert om noe sånt kunne hjelpe ME pasiente! :):)

    SvarSlett