Sider

torsdag 19. juli 2012

Et glad-innlegg..

Da hadde det plutselig gått noen uker siden forrige innlegg, som vanlig. Men denne ganger er det ikke fordi jeg ikke har hatt noe å skrive. For det har jeg! Jeg har gledet meg så til å skrive dette innlegget her, samtidig som jeg har vært litt redd for å skrive det også.
Det er et innlegg jeg aldri hadde trodd jeg kom til å kunne skrive. I alle fall ikke nå! Men nå vil jeg ikke utsette det lenger, for etter den helga jeg har hatt nå så er det ikke noen tvil. Så her kommer det da;
JEG ER BEDRE ENN JEG HAR VÆRT PÅ LENGE! Og når jeg sier lenge, mener jeg på over et år.

Jeg har vært på festival i helga! Jeg var til Rudskogen, noe jeg har hatt lyst til helt siden før jeg ble syk. Men da var jeg for liten, hehe. Og når jeg endelig ble gammel nok, hadde jeg blitt syk. Og jeg ble værende syk, og hvert år har det vært like kjedelig at jeg ikke har orket. Men i år, den sommeren jeg trodde jeg bare kom til å bli liggende hjemme, da orket jeg. Jeg hadde gitt helt opp tanken på å bli bedre nå, jeg forberedte meg på flere dårlige år, eller i alle fall måneder. Og plutselig ble jeg så god at jeg orket å dra til Rudskogen! :)

Men nå må jeg jo kanskje forklare hvorfor jeg har blitt så god. Jeg våknet ikke opp en morgen og plutselig var i toppform. Jeg begynte å ta klorofyll. Den første uka skulle jeg ta det to ganger til dagen, for så å bare ta det en gang. Jeg merket forskjell allerede etter to doser, og i løpet av de to ukene jeg har tatt det har jeg orket mer enn jeg har gjort de siste månedene til sammen. Jeg kan gjøre ting, uten å bli liggende etterpå. Det sier vel nok at jeg har vært på festival fra fredag til søndag, laaaangt hjemmefra. 5-6 timer tar det med bil en vei. Jeg har fortsatt ikke fått noen reaksjon etter den turen. Og vi gjorde noe nesten hele tiden. Vi gikk i timesvis, og det verste som skjedde var at jeg ble lemster i beina etter å gå på høye hæler. Og selvfølgelig ble jeg sliten, men ikke noe mer enn de andre. Alle blir jo slitne av å være på festival!

Selvfølgelig er jeg forberedt på at jeg kan bli dårligere igjen, men det å ta klorofyll hjelper i alle fall nå! Og det at jeg har blitt så god, skal jeg nyte. Jeg skal nyte denne sommeren, og jeg er så evig takknemlig for at jeg ble tipset om dette. Det var en god venninne av min mor som som fortalte om dette til oss, og takket være henne blir sommeren min 1000 ganger bedre enn forventet. :)

Her er noen bilder fra roadtripen vår til Rudskogen. ;)
Klare for roadtripen vi har planlagt i maaaange år.. :)
Meg, Bente Lill & Knut :)
Det ble mange latterkramper på denne turen.. ;)
Etter mange timer i bilen, må man jo fikse litt på sminken.. ;)

Vi tok følge med Eli Kristin og Elisabeth.



Vi hadde et par turer til Sverige.. :)

Humøret var på topp! :)

:)

Meg & Eli Kristin <3

Elisabeth :)

På lørdagskvelden var vi på Plumbokonsert, og vi ble stående i et stort gjørmehull. Det var god stemning, folk hoppet og sang og vi ble seende slik ut. :)

Støvlettene måtte vi kaste etterpå.. :p

Her ser dere den koselige lille campen vår. ;)
Det var en del å rydde før vi kunne begynne på den lange turen hjem..

På ferja på vei hjem :)

 <3

Det er fortsatt helt uvirkelig å tenke på at jeg har orket å være på festival. Det var en utrolig gøy helg, turen kunne ikke blitt mer vellykket. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy! :)
 Jeg er som sagt forberedt på at jeg kan bli dårligere igjen, men jeg kan jo ikke la den tanken ødelegge det at jeg faktisk er god nå.

 Jeg kan skrive et innlegg å forklare litt mer om klorofyll en annen gang, om ikke lenge. :)

28 kommentarer:

  1. Det gleder LAAAngt inn i hjertet mitt at du får oppleve dette , må det bare fortsette.......:))
    TanteLiseKlem<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, krysser alt jeg har for at dette fortsetter! :) Stor klem igjen <3

      Slett
  2. Åh! Så gøy å komme inn å lese dette! Kjempe godt å høre at formen er på topp selv etter rudskogturen :)) Blir så glad på dine veier :))

    Helt superdupert å være på tur på med deg! En tur so ikke blir glemt på lenge iallefall :)
    Du er god du snuppa, og jeg er så glad i deg <3

    og.. Naughty Naughty Naughty, WE like to party :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, den turen blir virkelig ikke glemt med det første. Så utrolig gøy det var!!

      Jeg er så glad i deg også, og jeg har det så gøy med deg! Fantastisk, det er det du er :)

      Haha, "I know you hate it cause i flirt with everybody" ;D

      Slett
  3. Dette varmer et mammahjerte vettu:))) Jeg er så glad for at du har fått en mye bedre sommer enn du hadde forventet, og sender en stor takk til Randi som ba deg teste ut klorofyll:))
    Krysser fingrene videre for deg, jenta mi:))
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dette ble virkelig en fantastisk sommer, takket være Randi :)
      Klemklem <3

      Slett
  4. Jeg er like glad som dere, dette er bare helt fantastisk :-)))) God klem fra Randi =)=)

    SvarSlett
    Svar
    1. :D Stor klem igjen til deg!! <3

      Slett
  5. Æ bare sååå GLAD på dine vegne!! :-D <3 Glad i dæg!

    SvarSlett
  6. Dette va utrulig gøy å inn å lese!!! Håpe virkelig det fortsette i lange lange tide :D Krysse fingran for dæg :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Louise <3 Så koselig :) Klem!

      Slett
  7. Åh, dette er jo bare helt fantastisk, Siv Irene! :-D Sitter her med gledes tårer i øynene, for dette fortjene du bare SÅ!!!! :) :) Håper det bare fortsetter sånn her! :) Jeg har forresten KJEMPE lyst til å finne på noe med deg snart altså! :-D Skal du noe i neste uke? Veldig glad i deg, søta! Jeg er SÅ utrolig glad på dine vegne :) God klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre, Andrea <3 Var superkoselig å være på tur med deg på mandag, og jeg er veldig klar for å treffe deg igjen snart! Glad i deg også, stor klem <3 :)

      Slett
  8. Ååhh!! Fantastisk!! :-D Så virkelig ut som du hadde ein heilt toppers tur, altså :-) Endelig fekk du reist t Rudskogen som du he snakka om i alle år:-) hehe..

    SvarSlett
  9. Hei

    SÅ gøy å lese dette Siv Irene, håpe du forsatt får en kjempe fin sommer:-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Heihei! :)
      Det gjør jeg helt sikkert! Ha en kjempe fin sommer du også :)

      Slett
  10. Svar
    1. :D <3

      Håper det går bra med deg, og at du orker å nyte sommeren litt du også. <3

      Slett
  11. Inger Hilde Kvinlaug24. juli 2012 kl. 11:55

    Såååå gøy , bli så gla når eg lese dette <3 kjempeklem frå tante <3

    SvarSlett
    Svar
    1. :D <3 Stooor klem igjen til deg <3 :)

      Slett
  12. Så bra at du får ein god sommer likevel. Eg håpe d fortsette. Såg ut som du storkoste deg på tur. D e deg vel unt!
    Maria

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Maria! :) Håper du også har en fin sommer :)

      Slett
  13. Så godt å høre! :)
    Håper du fortsatt har fine dager. Ønsker veldig gjerne at du skriver et innlegg om klorofyll. Alt som kan hjelpe er gull verdt.

    Helgeklem fra Huldra- som fant deg via "sammen om ME". :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Formen er fortsatt på topp her, det er helt uvirkelig.
      Innlegget om klorofyll kommer veldig snart :)
      Klem :)

      Slett