Sider

fredag 6. april 2012

Påske..

Jeg er kjempe dårlig til å blogge, noe som sikkert gjør dette til en kjedelig blogg. Men dette er ikke en blogg der jeg skriver hva jeg gjør hver eneste dag, hva jeg spiser eller hvordan håret mitt ser ut. Det er så altfor mange av de bloggene der ute, og jeg er ikke sånn. Grunnen til denne bloggen er at jeg trenger å få ut tanker om sykdommen av og til, og i det siste når formen har vært bedre har jeg ikke hatt behov for å blogge. Da tenker jeg så lite jeg kan på alt som har med sykdommen å gjøre, noe som er både negativt og positivt.

Jeg kjenner jeg kanskje har tenkt litt for lite på hva som best for meg, og at jeg kanskje har blitt litt revet med. Gjort litt for mye, og presset kroppen min litt mer enn jeg burde. Jeg har gjort det jeg sa jeg ikke skulle gjøre. Det er ikke så lett å alltid gjøre det rette, velge bort det man har lyst til og velge sofaen foran en gå tur eller noe annet som frister. Men det har jeg gjort i dag, og det kommer jeg nok til å gjøre litt mer fremover for å få formen til å holde seg "god" så lenge som mulig. Jeg skal rett og slett tilbringe litt mer tid med min gode gamle venn sofaen! :) Noe som ikke gjør så mye siden jeg har så mange søte små som holder meg med selskap. Og nå som det er påske har jo resten av familien fri, noe som også gjør det mye koseligere å være hjemme.

I dag er det forresten en her i huset som har det mye verre enn meg. Dagen startet med en tur til dyrlegen med lille Olli. Han har blitt bitt i halen, og fått infeksjon i såret. Han er så uheldig stakkar. Det er bare noen uker siden han brakk en klo, noe som er veldig ubehagelig for dem. Vi får passe godt på ham fremover, så går det forhåpentligvis bedre med ham snart.

Det er ikke så lett å være katt heller alltid..

Til slutt vil jeg ønske dere alle en god påske!
Kos dere masse! :)



3 kommentarer:

  1. Søte lille uheldige Olli! hehe
    God påske :)

    SvarSlett
  2. Stakkars lille Oliver.. :)
    Håper du har hatt en fin Påske Sivi! :D

    SvarSlett
  3. Hehe, ja huff.. Men han er flink, furter nesten ikke i det hele tatt over å måtte gå med krage!! :P
    Jeg har hatt en kjempe fin påske! Det håper jeg dere også har :)

    SvarSlett